БібліотекаВікторини
«Важкий шлях» На чому або на кому подолали відстань чи здійснили свою незвичайну подорож:
Анкета з виявлення читацьких інтересів
Як складати план, тези і конспекти
Прочитати текст, визначити його тему та основну думку.
Поділити текст на логіко-смислові частини.
Дібравши заголовок до кожної частини, матимемо план тексту.
Поставити до кожної логіко-смислової частини тексту запитання: Про що йдеться в цій частині?»
Знайти в тексті відповідь. Записавши її стисло словами автора, матимемо тези.
Доповнивши тези конкретним матеріалом, фактами, взятими з тексту цитатами, матимемо конспект.
Складаючи план, тези чи конспект, записати прізвище автора, повну назву роботи, рік, видавництво, назву журналу чи газети, в якому вона надрукована.
Виділити в конспекті розділи, параграфи, пункти, відокремлювати їх один від одного.
Після кожної закінченої частини робити інтервал (сюди можна вписати нові замітки). Як працювати з підручником
Працюють завжди з ручкою або олівцем в руках.
Засвоєнню допоможуть схематичні малюнки і записи. Поділи в думці текст на частини і знайди основну думку.
Читаючи текст пов’язуй його з часом, картою, графіками, схемами підручника. Пам’ятай, що без хронології та карти не має історії.
Порівнюй, зіставляй вивчений матеріал, факти, явища з іншими.
Складай короткий усний (письмовий) план прочитаного.
Намагайся в тексті знайти відповідь на кожне запитання, наведене в кінці параграфа.
Привчай себе до самоконтролю: обов’язково перекажи вголос або про себе заданий матеріал, спочатку по частинах, а потім у цілому весь параграф. Роби це так, щоб словам було тісно, а думкам – просторо.
Виконуй завжди домашні завдання.
Долай труднощі, а не тікай від них. Працюй систематично і наполегливо над книгою. Визначити адресата мовлення і мету спілкування.
Вдуматися в тему, визначити основну думку майбутньої доповіді.
Опрацювати літературу з цієї теми, осмислити її.
Добираючи матеріал, звернути увагу на ті факти, які були цікаві аудиторії, перед якою буде виголошена доповідь. Зробити повні виписки.
Скласти робочий план і відповідно до нього систематизувати дібраний матеріал.
Узагальнити основні положення кількох джерел, внаслідок чого думки, викладені в кількох працях, звучатимуть повніше, переконливіше.
Записати текст доповіді повністю або частково(початок, кінець).
Виділити термін, незнайомі слова, уточнити вимову і наголошення слів.
Говорити не швидко, робити паузи, дотримуватися правильної інтонації.
Виступаючи, завжди стежити за слухачами: якщо вас перестали слухати, змінити тон мовлення, навести цікавий факт, ніколи не намагатися перекричати аудиторію.
Якщо потрібно заглянути до рукопису, опустіть очі, не нахиляйте голови.
Стежити за своїм мовленням: уникати слів-паразитів, не заповнювати паузи звуками («е-е-е», «ну-у») та ін.
Переказати усно текст доповіді вдома (відводиться 15-20 хв.)
Про цікаве на планеті
(Підписка)
Газети Освіта України Завуч
Початкова освіта
Запорізький санітарний вісник
Чорнобильський дзвін
Миг
Директор школи
Разом проти СНІДу
Даишка
Виховна робота в школі
Управління школою
Завуч. Бібліотека
Початкова освіта. Бібліотека
Колосок
Барвінок
Котя
Малятко
Початкове навчання
Бібліотека. Початкове навчання
Педагогічна майстерня
Фізика в школах України
Бібліотека. Директор школи
Завучу. Усе для роботи
Ухтышка |
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Календар
Калькулятор
Музичній куточок
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 ЗАХОДЬТЕ ЩЕ!
|